fredag 26 april 2013

V65 Jackpot Umeå

Tjillevippen!
Blev stolpe ut för mig igår la till crooked i sista stund men eros tooma blev ju avslagen i sista stund så det blev bara en femma!
Idag försöker jag göra ett jokersystem som kan ge lite mer pengar. Jag lägger ut grunden till er!

Avd 1) 8 Udo's oiler borde vara överlägsen här men jag väljer ändå att gardera just för läget och att han inte startat på länge. Förmodligen kommer han till ledningen men jag nöjer mig med att spela utgång på honom. 3 Outlaw merci är en bra häst som är startsnabb och jag vet inte hur man gör om man testar i ledningen eller men jag vill ha med denna högkapabla. 2 Emma nips spurtar alltid bra och kan sitta där med lite tur. Form har hon iallafall. Jag unnar mig två lyxstreck också eftersom jag är rejält pengakåt idag när det är jackpot. 10 Chakir är V75 härdad och kan en del. 9 Marcus top spin var positiv i skymundan i ganska tufft gäng senast.

Avd 2) Här spikar jag 5 Made at home som är på väg tillbaka till formen som han hade i sina fornstora dagar. Han är startsnabb men går från alla positioner. 9 Kiss me kemp är bra men jag har svårt att se hur den ska ta ner Made at home om den får ett bra lopp.

Avd 3) Ett väldigt öppet treåringslopp med flera fina hästar. Jag förordar nog inte någon egentligen utan tycker att många av dessa är ganska jämngoda.
3-11-5-6-9-7

Avd 4) Tror i första hand detta står mellan 10 Ulvsås Zico och 11 Farmbaron. Båda hästarna stod för rejäla insatser senast. Jag streckar några till men vill man kan man testa att låsa på 10-11.
10-11-7-4-8

Avd 5) Lillen Sisu från start till mål. Jänkarvagn idag! Han är van att möta hårdare gäng och gick i dödens senast och det är inte hans melodi. 3 Tell me no lies är en väldigt bra häst men han såg väldigt trög ut senast och jag har svårt att se denne ta ner Lillen.

Avd 6) 1 My love star har bra chans från spets men hon är ojämn och jag nöjer mig med att spela utgång. Har hittat några roliga skrällar. 11 Cabrea F.C är bra och satt fast senast. 10 Somebody's darling spurtade riktigt rappt senast. 5 Avoine satt fast i hårt gäng senast och kan vara jättesusaren. 15 Pixel Chic är bortglömd även hon satt fast senast och hon går alltid fort till slut. Tycker det är lite avslag på 13 Turbos Cherie som såg formlös ut senast och den här årstiden brukar hon inte vara så bra.
1-8-11-10-5-15-13-3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar