tisdag 16 april 2013

Jajamensan

Så satt v65 då! Ingen vidare utdelning dock men det kan man inte göra något åt. Är nöjd med min ranking 2-1-1-1-1-1 och att jag slapp spricka i sista. Det roliga är att Jeppas Hugo vann så jag hade inte behövt gardera honom egentligen. Imorn blir det inga tips jag har fruktansvärd statistik på solvalla för tillfället.
För övrigt vill jag säga att det inte är nå tillfälligheter som gör att jag ofta har bra tips på min sida. Stort intresse och hårt arbete ligger bakom. När jag spelar så gås varje häst igenom i lopparkivet noggrant där jag utvärderar olika saker sen tittar jag mkt på hästens utstrålning, dagsform rörelsemönster startsnabbhet osv. Ett bra hästöga vill jag påstå att jag har då jag ridit i många års tid men då var det dressyr som gällde. Men känslan för trav har funnits där sen barnsben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar