lördag 30 mars 2013

V75 Romme

Hej allesammans och glad påsk på er!
Jag har som vanligt kollat på v75 och den här veckan är jag väldigt påläst känns det som på förhand!

Avd 1) Jag kan inte se hur 7 Checco Boko ska förlora detta. Senaste insatsen var bland det ruggigaste jag sett och jag får gåshud när jag kollar på det loppet. Han vinner detta bara. Krångla inte till det blir mitt budskap till alla! Spik 7

Avd 2) Jag tycker framförallt att det är tre hästar som höjer sig. 1 Love Leg låter det väldigt optimistiskt på och hon är väldigt intressant med goopen. 12 Mellby venus har ett fint spår och kommer hamna bra till direkt och hon har bra chans att komma ikapp dem på start tidigt. 2 Priceless Pellini är en fin häst men jag tycker hon visat lite tveksam inställning ibland. 1-12-2

Avd 3) Här spikar många 9 Nahar och det behöver inte vara fel men jag väljer att gardera för jag känner mig inte helt säker på att han vinner. 1 Shaq is back har väldigt fin vid segrarna och körs i ledningen här farlig att glömma bort. 4 True Advantage var toppfin i årsdebuten och även hon ska med. Glöm inte 5 Haraldinho som kan spurta riktigt vasst.
9-1-4-5-10

Avd 4) Här tycker jag det är jätteöppet med flera startsnabba hästar och rådet är att ta många. Ska jag förorda någon så är 6 Time Machine som gjorde en mkt bra årsdebut. Skrällen är 7 carpenter on tour som är tillbaka efter skadeuppehåll och gjorde en mkt fin comeback senast.
6-5-3-8-1-2-9-7-11

Avd 5) Här har jag pratat med en av ägarna till 14 Mel odin och det låter bra. Man verkar enbart rädd för norrmännen som man aldrig vet riktigt hur bra dom är i denna konkurrens. Jag chansar och spikar bästa hästen. SPik 14 Mel odin ska man gardera så är det i första han med 4 ekelands bror.

Avd 6) Här ser det upplagt ut för 6 macho gossip men han har inte startat med voltstart så mkt så det kan häxa. Jag garderar stort. 2 Robin Ru är skrällen som faktiskt gick mkt bra senast. Intressant med Adielsson!
6-2-5-3-4-11-10

Avd 7) Här finns det två hästar som höjer sig och det är 6 caddie gallant och 9 by air. Jag väljer att spika 6 caddie gallant som är bästa hästen!

Spelförslag
7
1,2,12
1,4,5,9,10
1,2,3,5,6,7,8,9,11
14
2,3,4,5,6,10,11
6

945 rader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar