lördag 2 mars 2013

Fantastisk dag på travet

Hej allihopa!
Vad roligt att se att det är så många som läser min blogg det glädjer verkligen mig! Jag måste försöka fixa till designen av sidan tror jag när det är så många som följer mig. Ni vet väl att jag finns på twitter också Rebeckafalk1. Det händer oftast att jag lägger upp snabbtipsen där när jag inte orkar skriva så utförligt så följ mig gärna på twitter.
Satte två riktigt fina platslir idag Stilig och Sugar R.S samt vinnare på min stora idé Ted Blågul. Blev ett skönt klirr i spelkassan. Det som var otroligt synd var att jag hade alla hästar på v5 men sprack på att jag hade tagit odin tabac som u-häst istället för Ted blågul. Jag safade och det kostade mig 10 lakan...

Nu till den så kallade nakenchocken.. Tambur vann inte idag han var inte ens nära tycker jag men han gjorde det bra ändå måste jag säga. Det kändes bra att jag slapp springa naken för det verkar som hela Sverige hört talas om mitt lilla utspel på twitter. Ledsen att göra er besvikna men Tambur vann inte =) Nästa gång kommer jag nog tänka mig för vad jag skriver på twitter.. haha

Imorgon är det V64 på Solvalla och jag har hittat några ostreckade rysare jag bara måste lira. Jag ska försöka skriva ut lite tankar under dagen imorgon till er som är intresserade.

Tills dess på återseende

/StreakingBecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar